Klantenkaart
Heb je vragen over onze klantenkaart? Bekijk hieronder de veel gestelde vragen en antwoorden.
Welke zaken/artikelen zijn uitgesloten bij het ontvangen van spaarpunten?
U ontvangt géén spaarpunten op aanbiedingen, cadeaubonnen, gas en gasflessen, BBQ's, arbeid, bezorg- en bestel tarieven, horeca, workshops en tuinmeubelen.
Hoe weet ik hoeveel spaarpunten ik in totaal ontvangen heb?
U kunt het totaal aantal ontvangen spaarpunten terugvinden onderaan uw kassabon en op de website.
Wanneer verlopen mijn ontvangen spaarpunten?
Uw ontvangen spaarpunten zijn onbeperkt geldig.
Wat moet ik doen als mijn klantenkaart verloren of gestolen is?
Op de website is een formulier te verkrijgen welke u kunt invullen en inleveren bij uw vestiging. U krijgt dan een nieuwe klantenkaart.
Is het mogelijk mijn spaarpunten in te wisselen tegen contant geld?
Het is niet mogelijk uw spaarpunten in te wisselen tegen contant geld.
Waar kan ik mijn spaarpunten verzilveren?
Je kunt je punten verzilveren bij TuinWereld Dordrecht.
Hoe spaar ik punten en hoe verzilver ik deze?
Per transactie spaar je 2% in punten op de klantenkaart (met uitzondering van uitgesloten categorieën, zie het vraag & antwoord hierover in de lijst met veelgestelde vragen). Bij 500 gespaarde punten kun je deze inwisselen voor 10 euro korting op jouw volgende aankoop.
Wat is een TuinWereld klantenkaart?
Met onze klantenkaart spaar je gratis punten bij jouw aankopen in het tuincentrum. Na registratie van de klantenkaart kun je punten sparen waarmee je korting krijgt op ons assortiment. Als klantenkaarthouder ben je als eerste op de hoogte van speciale acties, activiteiten en kortingen.
Hoe krijg ik een klantenkaart?
Een klantenkaart kan je gratis krijgen bij de kassa’s van TuinWereld Dordrecht. Of vraag een digitale klantenkaart aan via de website.
Is er een TuinWereld app?
Nee, wij hebben geen app. Voor het bekijken van actuele aanbiedingen, digitale kassabonnen en spaarpunten verwijzen wij je graag naar onze website. Wil je graag een alternatief om onze klantenkaart toch via je mobiel te gebruiken? Download de gratis 'Klarna App' en je hebt De TuinWereld Klantenkaart altijd op zak!
Wat moet ik doen als ik mijn klantenkaartnummer kwijt ben?
Als de klantenkaart geregistreerd is kunnen wij jouw klantenkaartnummer terugzoeken. Bij de informatiebalie helpen we je graag verder.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Log in via https://www.tuinwereld-
Wat als ik mijn klantenkaart vergeten ben?
Je kunt bij de kassa aangeven dat je de klantenkaart niet bij je hebt. Er zal dan een speciale bon uitgedraaid kan worden met een ‘pas vergeten’- code onderaan. Log later in op de website via https://www.tuinwereld-dordrecht.nl/klantenkaart en ga naar “kaart vergeten”. Helemaal onderaan jouw kassabon staat een streepjescode, met daaronder het bonnummer. Deze vul je in het formulier in bij 'Kassabonnummer'. Daarnaast staat er aan de onderkant van de bon jouw unieke code, onder 'uitgestelde spaarpunten'. Deze vul je in bij 'voucher code'. De punten worden dan alsnog bijgeschreven. Deze code is geldig tot 30 dagen na aankoop.
Kan ik achteraf punten laten bijschrijven als ik mijn klantenkaart vergeten ben en dit niet bij de kassa heb gemeld?
Nee, dit is niet mogelijk.
Wat als ik met punten heb betaald en iets retourneer?
Wanneer je punten verzilvert, wordt het totale kortingsbedrag verdeeld over alle artikelen op de bon. Zo kun je altijd punten verzilveren, ook bij bonnen met artikelen zonder spaarpunten. Dit gebeurt naar verhouding van de artikelprijs, zodat elk product een stukje van de korting krijgt. Hierdoor kunnen de bedragen achter de komma soms wat “rare” getallen worden, zoals €1,65 korting op één artikel.
Je kiest een bedrag aan korting.
Bijvoorbeeld: 500 punten = €10 korting.
De kassa kijkt naar de prijsverhouding van alle artikelen op je bon.
Duurdere artikelen krijgen een groter deel van de korting dan goedkopere artikelen.
De korting wordt per artikel verrekend.
Hierdoor kan de korting op een artikel bijvoorbeeld €1,65 zijn en op een ander artikel €0,72, afhankelijk van de prijs.
Voorbeeldberekening
- Je koopt 14 artikelen, samen voor €200.
- Je verzilvert 500 punten (= €10 korting).
- De korting van €10 wordt verdeeld over de 14 artikelen, naar verhouding van hun prijs.
Voorbeeld van 2 artikelen
- Artikel A kost €50 → 25% van het totaal (€50 van €200).
- Dit artikel krijgt 25% van de €10 korting = €2,50 korting.
- Artikel B kost €20 → 10% van het totaal (€20 van €200).
- Dit artikel krijgt 10% van de €10 korting = €1,00 korting.
Zo worden ook de andere 12 artikelen op dezelfde manier berekend. Het kan dus zijn dat er bedragen als €1,65 of €0,87 van een artikel worden afgehaald.
Wat betekent dit bij retour?
Omdat de korting is verdeeld, kijkt de kassa precies hoeveel korting er op het geretourneerde artikel zat. Dat bedrag wordt dan verrekend, en de bijbehorende punten komen automatisch terug op je klantenkaart.
Voorbeeld:
Koop je 14 artikelen en één artikel had €1,65 korting? Dan krijg je bij retour van dat artikel alleen het bedrag terug dat je daadwerkelijk hebt betaald voor dat artikel (dus de originele prijs - €1,65), plus de correcte puntenaanpassing.