Klantenkaart
Heb je vragen over onze klantenkaart? Bekijk hieronder de veel gestelde vragen en antwoorden.
Welke zaken/artikelen zijn uitgesloten bij het ontvangen van spaarpunten?
U ontvangt géén spaarpunten op aanbiedingen, cadeaubonnen, gas en gasflessen, arbeid, bezorg- en bestel tarieven, horeca en tuinmeubelen.
Hoe weet ik hoeveel spaarpunten ik in totaal ontvangen heb?
U kunt het totaal aantal ontvangen spaarpunten terugvinden onderaan uw kassabon en op de website.
Wanneer verlopen mijn ontvangen spaarpunten?
Uw ontvangen spaarpunten zijn onbeperkt geldig.
Wat moet ik doen als mijn klantenkaart verloren of gestolen is?
Op de website is een formulier te verkrijgen welke u kunt invullen en inleveren bij uw vestiging. U krijgt dan een nieuwe klantenkaart.
Is het mogelijk mijn spaarpunten in te wisselen tegen contant geld?
Het is niet mogelijk uw spaarpunten in te wisselen tegen contant geld.
Waar kan ik mijn spaarpunten verzilveren?
Je kunt je punten verzilveren bij TuinWereld Dordrecht.
Hoe spaar ik punten en hoe verzilver ik deze?
Per transactie spaar je 2% in punten op de klantenkaart (met uitzondering van uitgesloten categorieën, zie het vraag & antwoord hierover in de lijst met veelgestelde vragen). Bij 500 gespaarde punten kun je deze inwisselen voor 10 euro korting op jouw volgende aankoop.